Programujemy lampki choinkowe. Praktycznie o bibliotekach w Arduino

Tworząc  własne  projekty  oparte  na  Arduino,  docieramy  do  momentu,  w  którym używamy bardziej skomplikowanych elementów – na przykład serwosilników czy ekranów LCD. W  tym  artykule  omówimy  jedno  bardzo  ważne  zagadnienie  programistyczne, używane przede wszystkim w takich sytuacjach. Zagadnieniem, o którym mówimy, są biblioteki.

Dowiesz się:

  • Czym w programowaniu są biblioteki (na przykładzie Arduino).
  • Jak w praktyce używać bibliotek w Arduino.
  • Podstaw programowania obiektowego.
  • Jak tworzyć własne biblioteki w Arduino.

Jak stworzyć model lampek choinkowych z własną biblioteką.

Potrzebna wiedza:

  • Podstawy programowania w języku C++.

Autorem artykułu jest Szymon Milewski.

Artykuł pochodzi z czasopisma Programista Junior nr 4/2021 (12). Cały spis treści tego wydania: https://programistajr.pl/programista-junior-5-2021-13/